Zgłoszenie szkody
1.Ubezpieczyciel: InterRisk TU S.A.
2.Nr polisy: Polisa EDU-A/P nr 088858
3.Sposób zgłoszenia szkody:
"W trosce o jakość obsługi likwidacji szkód prosimy, aby przed rozpoczęciem zgłaszania szkody przygotować wymienione poniżej dokumenty:
- PESEL osoby ubezpieczonej i zgłaszającej, uprawnionej do otrzymywania informacji w sprawie zgłoszonej szkody
- dane teleadresowe
- numer rachunku bankowego, na który nastąpi wypłata ewentualnego odszkodowania
- skany pełnej dokumentacji z powypadkowego leczenia ubezpieczonego (tj. od momentu udzielenia pierwszej pomocy medycznej do zakończenia leczenia)
- dokładne okoliczności powstania szkody (w tym data i miejsce zaistnienia szkody)
- oryginały rachunków/faktur wystawionych imiennie na ubezpieczonego (w przypadku ubiegania się o zwrot kosztów powypadkowego leczenia).
Sposoby zgłoszenia szkody:
1.Zeskanowane dokumenty można wysłać na skrzynkę mailową
2.Począ tradycyjną na adres
InterRisk TU S.A.,
Przegroda Pocztowa 3334,
40-610 Katowice
3. Zgłoszenie telefoniczne na nr tel. 22 212 20 12 lub 22 575 25 25
4. Zgłoszenie internetowe (najszybszy sposób) pod adresem internetowym
https://klient.interrisk.pl/zgloszenieszkody/1
(przed przystąpieniem do wypełnienia formularza proszę przygotować nr polisy szkolnej)