Wesoła Ósemka

ul. Nanicka 22,
84-200 Wejherowo,
tel.: 58 672 17 15

Zdolnych motywować, słabszych inspirować, sportowców kreować, wszystkich integrować.

Aktualności

« powrót

Wejherowo: wykonanie robót budowlanych

2011-11-24

Wejherowo: wykonanie robót budowlanych związanych z usunięciem awarii wewnętrznej instalacji wodociągowej w pomieszczeniu prysznicowym przy bloku sportowym budynku ZS nr 3 w Wejherowie przy ul. Nanickiej 22.
Numer ogłoszenia: 394854 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 3 w Wejherowie, ul. Nanicka 22, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6721715, faks 058 6727851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych związanych z usunięciem awarii wewnętrznej instalacji wodociągowej w pomieszczeniu prysznicowym przy bloku sportowym budynku ZS nr 3 w Wejherowie przy ul. Nanickiej 22.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych związanych z usunięciem awarii wewnętrznej instalacji wodociągowej w pomieszczeniu prysznicowym przy bloku sportowym budynku ZS nr 3 w Wejherowie przy ul. Nanickiej 22.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.11.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PMP sp z o .oul. Budowlanych 2 84 200 Wejherowo, ul Budowlanych 2, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41309,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 43500,00
  • Oferta z najniższą ceną: 43500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43500,00
  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Pojawiła się sytuacja nadzwyczajna, nie wynikająca z przyczyn leżących po stronie Zmawiającego, której nie mógł on przewidzieć a wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia. W wyniku podwyższenia się ciśnienia wody w godzinach wieczornych w dniu 19.11.2011r w pomieszczeniu prysznicowym,szatni i pomieszczeniu WC l uległy zalaniu posadzki ściany Po dokonaniu wizji w miejscu zdarzenia w dniu 20.11.2011r stwierdzono zalanie pomieszczeń z licznymi odspojeniami tynku na sufitach i ścianach ,wypaczenia stolarki drzwiowej Okoliczności, które powstały w związku ze zniszczeniem nie można było wcześniej przewidzieć ze względu na zdarzenie losowe. Na zaistnienie okoliczności Zamawiający nie miał żadnego wpływu. Uszkodzenie nie powstało w wyniku zaniechania. Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia; Ponadto konieczność natychmiastowego usunięcia powstałych szkód -wykonanie robót budowlanych, których opóźnienie mogłoby spowodować szkody w majątku zamawiającego lub stanowić zagrożenie zdrowia ludzi. W świetle powyższego, że spełniono wszystkie przesłanki określone w art.67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp .to jest: 1) konieczne jest natychmiastowe wykonanie zamówienia 2) nie wynika ono z przyczyn leżących po stronie zamawiającego 3) konieczności takiej nie można było wcześniej obiektywnie przewidzieć 4) nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów Pomiędzy tymi przesłankami dodatkowo dochodzi związek przyczynowo - skutkowy i związek czasowy. Jednocześnie zadanie należy wykonać natychmiastowo ze względu na czynny obiekt ,możliwe zagrożenie epidemiologiczne ,szkody zalaniowe spowodowane nieszczelnością instalacji . W związku z ww zdarzeniem losowym pomieszczenia wyłączono z użytkowania Pilna konieczność wykonania prac naprawczych spełnia przesłanki zawarte w art.67 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych

Komunikat

Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

[x] ZAMKNIJ